Tröttis

Uuuuh vad jag är uttråkad! Har suttit här hela tiden sen jag vaknade.. vid 14.  (La mig o sov när jag kom hem från skolan) vilket var vid 11... skulle egentligen tillbaka till 14.30 för svenska.. men Emelie skulle inte tillbaka, Sandra skulle inte gå på den lektionen, Emma & Becca var inte i skolan.. tappade suget o stannade hemma ist, busigt. Intebra..  med tanke på att jag inte var där i varken torsdags eller i fredags.. menmen var inge viktigt iaf.

Woho! om 30 min börjar halv åtta hos mig =) sen annorlunda familjer..  eller sängen :)
Är fortfarande supertrött sen i lördags...


Fast vi skulle ju fika ikväll? hum... får bli om en timme isåfall :)

_____________________




En busig bild på mig från i lördags... råkade ju ta bort nästan alla bilder efter jag lagt ut dom på facebook :(

Det kommer nya på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0