Torsdag

Efter skolan idag gick jag hem till Viktoria där Emelie & Elias var :)
så matade vi honom o klädde på han, sen begav vi oss till stan och tog bussen till Valbo :)
Viktoria (Elias mamma) slutade jobba o Emelie skulle börja 17.. så vi satt där tills Emelie började sitt arbete.
Då tog jag bussen hem och la mig i badet :)

Kikade nyss på Halv åtta hos mig, rösten som kommenterar allt är så sjukt rolig! ;D;D;D
Hade inte hans röst varit med hade programmet helt klart inte varit lika bra.

Nu funderar jag om jag ska kika på tv, äta något eller sova?
hum..  hör att mamma styr något o köket är det gott så äter jag, är det nå bra på tv kikar jag annars sover jag :b




Glöm inte att Medina - You and I är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0