Tjingeling

Sitter just nu och äter en skagentoast till frukost, vilket inte är helt fel! riktigt gott..
Strax ska jag snygga till mig så jag är klar för Valbo :)
Ska dit med min allra bästa vän Emelie som också kallas Lilly ----> Lillyyyy.blogg.se   (min konkurrent)
och hennes mor Carina :) Lilly ska köpa ny telefon, vilket är behövligt..........





Nyss hände en sak som gjorde mig väldigt chockad... på ett mycketmycket innerligligen mycket positivt sätt!
men jag fattar inte VARFÖR ? men det är så mycket bättre än inget! helt klart.
Jag kan tyvär icke berätta vad detta handlar om..... trots att jag förstår att ni blir grymt nyfikna!......






P.s det står 32 odiskade glas på min diskbänk sen nyår.............  bara så ni vet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0