Tisdag

Har nyss badat, mmmmmums vad skönt det är =) tycker synd om folk som inte har badkar...
Så nu är jag ren o fräsch igen.

Vi hade tre lektioner idag o under alla tre kikade vi film... sjukt tråkiga filmer åxå.. eller en funkade o se på iaf i början sen blev det tjatigt :p Vi hade hål i två timmar.. så jag o Emma åkte ner på stan o kikade lite :)
Köpte två trosor och ett jätte fint armband :) kan visa bild på det sen. Det kommer iaf från Ur&Penn, man köpte en kedja o så berlocker till, valde 4 st, en nalle, för att Emma tyckte den var så söt ;D och en tärning, ett hjärta och en nyckel.. har inte riktigt bestämmt vad dom ska stå för en :b Sen blev det iaf tillbaka till skolan för sista lektionen..  Har bara varit hemma sen, suttit här och löst eller försökt löst ett problem, för löst det har jag verkligen inte gjort, haha. :( Hamnade i värsta knipan...inteokej! Sällan jag.. ; ) man kanske borde låta vissa "saker" (människor) vara? Fast äh lite kul är det ju, eller inte kul, verkligen inte, men äh jag orkar inte bry mig, fast jag bryr ju mig.. hum..  nu blev det svårt, aja det där löser sig! Hoppas jag ;o

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så ska vi äta något tsm o sen ska vi se "halv åtta hos mig" =)
Tycker somsagt att det är riktigt bra..

Känner att jag är super trött så ska nog sova efter programmet, sjukt skönt o somna tidigt!

Får lösa det andra problemet i mitt liv på torsdag typ? Ist för ikväll som jag hade tänkt.


Inte har jag någon rolig bild o bjuda på heller, dålig bloggerska jag är.. men jag ska styra upp lite bilder snart :)

Vi hinner nog höras en gång till innan jag somnar för kvällen..   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0