Superkväll!

Vilken kväll det blev igår!
Mycket glad för att jag tackade ja till partyt igår :)
Ska nog aldrig mer tacka nej ; ) men kan ju missa en hel del! o det är ju dumt..


Skulle egentligen till Sofia halv 4 igår, men det hann jag inte..  fick skjuts hem vid 4 igår, stressduschade o klädde mig o packade ner sminket osv så fick jag skjuts till Sofia :) sminkade mig o drack mina cidrar, snabbare än någonsin tror jag, haha. Vi skulle egentligen vara på Goya till halv 6.. men vi blev lite sena o kom inte dit förens vid 7 ;o (Sofia hade 20års party ddär) men så kan det vara, gick bra iaf :) Sofias bror o ett par st var där o så vi, satt upp ballonger o fixade sen började det trilla in folk..  var proppfullt vid 12?.. 
Kvällen gick sjukt fort! Vips så var klockan två ;o Men det är väl så att tiden går fort när man har kul..
hade verkligen riktigt kul igår :) mycket trevligt folk där :) o mycket alkohol!
Började med att jag o Sofia fick en varsin shot typ när vi kom... sen blev det fler shots.. "fotografen" var super snäll o bjöd på shots ;D o sen blev det sommersby, mums! lätt godaste cidern som gjorts.
Sen när Monk kom blev det drinkar..
Jag vågade knappt kika hur mycket pengar jag hade kvar idag när jag vaknade eftersom jag drack så mycket igår men jag blev glad när jag såg att jag inte gjort av med så mkt =D
Blev så glad igår när Monkan kom :) direkt från Åre!
Ne måste säga att det var grymt kul igår :) verkligen, så tack så mkt Sofia för att jag fick komma ;D (a)
lär absolut göras om snart igen! ; )


Tänk vad jag missat alla gånger jag sagt nej till party...  blir ändring på det nu =)


Usch vad hemskt när alla bilder kommer upp, haha! För det blev en hel del bilder igår...

______________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0