Såhär firade jag mitt nyår...

Eftersom att jag ligger lite efter i uppdaterandet mot min konkurrent så känner jag att jag måste dela med mig av lite inlägg nu :)


Jag tänkte att ni förstås undrar hur mitt nyår var, och då ska jag berätta det för er med bilder o text :)

Kvällen började med att tjejerna kom till mig intrippande från 15 :) när alla snyggisar kommit satt vi oss till bords och åt till förrätt skagentoast, precis som förra året på nyår! vilken fantasi vi har....

  visst är jag duktig på att duka fint ? ;)

Efter den lilla förrtätten gick vi in på varmrätten som bestod av potatisgratäng, fetaostfylld fläskfilé, bea och sallad :) riktigt mumsigt och lika fantasifullt som förrätten eftersom att förra årets varmrätt såg likadan ut ;)
Efter den goda maten blev vi alla så mätta att vi tänkte vila magen en stund innan vi började med efterrätten.. 

Så vi gick och satt oss i vardagsrummet och spelade ett mycket trevligt "för-festspel"

   till det öppnade vi såklart dryckerna som gör livet liiite bättre för en stund ;)


Emelie försökte vara rolig -------------->   Jag vet att jag såg ut som en pojk som barn men lika söt var jag för det!

Under kvällen trillade det in lite skojigt folk och jag låter resten av bilderna få tala för sig själv.. ;)



Det blev en riktigt lyckad kväll måste jag säga! :)
Tack alla sötisar för att ni kom och gjorde kvällen grym! <3




P.s efterätten står fortfarande kvar i min kyl.........


_______________________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Lilly ofcourse.

Bring it on, du kommer iallafall inte orka hålla mitt tempo.

puss din värsta konkurent

2010-01-02 @ 11:49:10
URL: http://lillyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0