Partylördag!

Hej alla mina fans igen :D

Nu har jag duschat, klätt mig fint, fixat frillan och kletat på mascara, så nu är jag snygg! Bara lite foundation som fattas...

Om en halvtimme kommer min skjuts så bär det av mot den lite finare delen av Gävle....  Gävlestrand närmare bestämmt  ;) så förfest o mys där med Emelie, Carina (emelies mamma) Peter (emelies pappa) min Pappa o Ylvie (pappas tjej) :D haha..      Det kan bli kul på slicken! dansa med min pappa på slick! hahaha. Om vi kommer in.. ;) men det ska nog inte vara några problem! Har ju alltid funkat förr! ;)


Nu är musiken igång åxå...  ; )

Jag tror det blir en toppen kväll :)

Men nu måste jag fixa det sista o sen kommer skjutsen :)

Pussss på er mina läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0