Party i Engesberg :)

Det är söndag, det är dagenefter, jag är bakis och jag är GRYMT SUGEN PÅ FEST!
Det är fan inteokej....

Jag hoppas att veckan går suuuperfort så det snart är helg igen :D Taggar lördag!!

Igår iaf så var det fest somsagt; vi åkte med 20 över 5 bussen till Engesberg :) Jag, Emma & Sandra.
Satt igång musiken osv :) Vid 8 tiden kom José o hans 4 vänner =D och strax därpå kom Patric o Jim :D
Då var det inte längre en lugn stämmning ;b vi alkoholade o pratade om trevligheter. Kul med nytt folk :D vi var kvar där till sista bussen.. som gick typ kvart i 02 skulle jag tro.. Kom till stan och då följde jag med Patric o Jim till Max på söder, mums! sen gick jag o Patric hem till han och vi somnade väl runt 5? skulle jag tro, vaknade vid 09 och gick o tog bussen hem :D Kände mig fortfarande inte fullt nykter..  gick till ica o köpte en kall cola, SÅVÄRT! finns inget bättre dagenefter.. sen somnade jag vid 12 och vaknade igen vid 15..

Sitter fortfarande i partykläderna från igår, haha! Illa! Inte orkat byta om än..  dags o göra det nu fast jag borde ju duscha åxå.. hum ska nog lägga mig i ett varmt bad, mmmmmmm vad skönt! men fan vill ha mer cola åxå
:( måste nästan gå till ica igen...

Ne nu orkar jag inte skriva nå mer, säger bara tagga lördag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0