Mysdag

Är nyduschad, nytvättat hår & nybäddad säng! muuuuuuums vad skönt! Helt underbart!
Ska strax krya ner,


dag hade jag min första socialkunskapslektion, verkar heltokej :) Ovant o sluta 16.30 bara..
Efter skolan åkte vi ner på stan, Jag & Emelie träffade Viktoria & Elias (: så gick vi o kikade lite, o så köpte jag kläderna jag la undan igår :) sen blev det till fiket uppe på flanör igen :b så mys där! Blev morotskaka idag igen ;o den är så god! imorgon blir det ingen mat!! ........

Kom hem lagomt till "halv åtta hos mig" (: efter det duchade jag o bytte sängkläder, vilket var typ nyss...

ne nu ska jag strax krypa ner i sängen, natti.

Bild på sötElias kommer imorgon =)
orkar inte lägga in nu  (a)

_____________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0