Måste vara stark.

Ny dag, nya tag.
Jag ska verkligen försöka.


Jag måste bara säga att jag är så fruktansvärt glad över alla som stöttar mig o pratar med mig! Ni som finns där.. det betyder så himla mycket för mig, verkligen. Skulle ALDRIG klara mig utan er, det är säkert. Så ni ska ha ett superstort tack för att ni finns där! Jag visste inte att jag hade så många som brydde sig om mig i dethär och som skulle ställa upp just nu.. men somsagt det hjälper mig mycket ska ni veta! Tack igen för att ni bryr er om mig.
Älskar er <3



Har suttit här sen jag vaknade..  pratat med Yvonne ett bra tag :) känns skönt.
Ska snart ta bussen till stan och träffa Sandra :) så ska vi hitta på något , prata o prata :)
Sen får vi se hur dagen fortsätter...  bra hoppas jag...

Vi hörs senare :)


Glöm inte att jag älskar er mina vänner! nå otroligt mycket... <3

_________________________________________________________________




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0