Idag då?

Vad gör jag just nu då ?
Jo jag sitter här och bara sitter.. och funderar och funderar. Men jag kommer inte fram till något?


Funderar också på om jag ska gå till min far en sväng? Han sa att jag skulle komma dit så skulle vi hitta på något.. Ylvie var också påväg dit..  kan ju lätt bli ganska uttråkande o bara sitta här..  så jag tror jag går över dit en sväng.
Men då känns det på något sätt att tankeverksamheten bli värre? Fast inte om vi gör något iofs...
Tänk om man kunde få bestämma för vad man ville känna... det hade ju underlättat livet ett antal gånger.

Det snöar inte ute iaf, vilket är skönt eftersom jag promenerar till min far  :)




Vi hörs om några timmar igen..  tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0