Haft en mycket trevlig dag :)


Idag har varit en bra dag :) Jätte trevlig o mysig :) Slutade skolan halv två, då blev det bussen till stan med Lilly, så gick vi och hälsade på Ch & Nils en sväng, så kom Viktoria :) så började vi vår shoppingrunda.
Jag har/hade bestämmt min outfit till lördag, så jag visste vad jag skulle kika på..  den svarta koftan/jackan fanns :) och satt någorlunda, så den blir min imorgon :) linnet fanns bara i för stora stl :(:( men ska iaf testa det imorgon o hoppas... eller kanske Valbo? Om jag hinner dit..  provade iaf lite annat som satt bra, så imorgon blir ett par svarta jeans, ett par jeansleggins typ och en ljus jeansskjorta mitt (: Tänk att man kan bli så glad av att köpa kläder =) Emelie shoppade på som tusan idag, vad blev det 15 saker? för 1310, inte dåligt! =)

Efter shoppingen satt vi oss på fiket uppe på flanör och åt bacon&kycklingsallad med bulgur, heltok!
Det slank även ner varm choklad o morotskaka..  blir ingen mat för mig imorgon.

Vi skulle ta bussen till Lilly... för att jag skulle färga hennes hår, men så bor ju hon på ett ställe där bussarna inte går lika ofta som mina (; vi orkade inte vänta i en sådär 20 min så vi promenerade hem till henne, 30 min tog det! efter allt pulsande i snön.. men det var skönt :) behövde vi efter fikat! Håret blev iaf bra tror jag :) var fortfarande blött när vi skildes åt, men tror det blev riktigt bra :)

Kom hem för över en timme sen.. känner mig riktigt trött, varit supertrött på senaste tiden..  ska snart krypa ner i sängen, mysmys.

Slutar 17 imorgon! Kan ju nästan vara trevligt.     SJUKT vad tiden går FORT. Var ju NYSS förra onsdagen?
Vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt?


Ne, natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0