Guken tur

Tänkte egentligen gå o sova men jag skriver några rader om min dag först..

Började dagen men ett matteprov som jag inte kunde en enda uppgift på, chansade på 3 st typ?
Emelie gjorde samma sak som mig..  så Pellpers (vår mattelärare) gick igenom provet med oss på en gång o så direkt efter fick vi vårat restprov, gjorde två st som vi klarade, hur skönt som helst! har två rester kvar som vi inte hann med.. Kan man ha någon bättre mattelärare? Nej! Man behöver ju inte ens plugga under hela tiden framtills ett prov för man får så sjukt mkt hjälp att man klarar det iaf =) o jag siktar på G så det funkar super!
Vi slutade 13.30 då satt jag, Emelie o Becca oss och plugga psykologi... så hade vi prov klockan 15.00 
Medans vi pluggade lärde vi mer oss om vilka "trick" vi skulle använda för att förstå varandra så vi kunde hjälpa varandra på provet...  hosta = den andra frågar om man vill ha en halstablett = klassisk betingning.  
Haha! så illa..  o pennan på pappret = P . = psykodynamiskaperspektivet.
Jag kan ju säga såhär, vi använde inte oss av ett enda trick under provet, det funkade inte så jävla bra :p
Provet gick ganska bra ändå, hoppas på ett G iaf =)

Efter provet gick jag o Lilly till Sibylla och åt tunnbrödsrulle :) sen åkte jag hem o hon till jobbet..
Hann vara hemma en halvtimme sen åkte jag till Bomhus o fixade mina naglar :) tre st hade gått av :( men nu är dom fina igen =) Älskar mina naglar... kommer nog aldrig kunna gå tillbaka till mina vanliga igen..

Kom hem för nästan en timme sen, tänkte somsagt gå o sova strax (: (a) så skönt!
Men ett litet tag till orkar jag :)


Imorgon börjar vi med inv.val..... super! Kommer sluta 17.00 varje torsdag framtill sommarlovet...  woho!


Ne nu hade jag inget mer o informera er om för tillfället, men vi hörs imorgon =) Natti!

__________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0