Partytisdag!

Hallåhallå :)


Igår somsagt tog jag bussen ner på stan och mötte Sandra, så gick vi och fikade på waynes :) pratade om allt möjligt..  sen kom Emma :) så blev det bestämmt att det blev fest för oss! =) så vi alla åkte hem med bussen och sen så till mig med halv 8 bussen :) strax efter det kom Becca & Ange :) vi satt oss i mitt rum och pratade, knäppte kort o drack alkohol :) Vid 11 kom Adam o hans två vänner, Alex & "Erik" hit :)
Då spelade vi spel "Jag har aldrig" och så vidare med alkoholen : ) mktmkt trevligt! Vi alla fann varandra super fort så det var jätte skönt o trevligt : ) rätt som det var så var klockan 02 och Ange tog bussen hem.. dom andra stannade kvar så vi fortsatte.. Vid 04? ringde Patric och ville komma så dom kom med taxi efter en stund :) o klockan bara tickade på...Emma & Becca tog halv 6 bussen hem.. och 06 åkte Alex & "Erik" så kvar blev jag, Sandra, Adam, Patric & Jim :) Jag var lite småtrött o tänkte att folket fick åka hem 08.. men klockan tickade på o vi hade trevligt så vi bestämmde att ta 10 bussen till stan o äta..  men så blev det inte..  Jim åkte hem..
Adam somnade sittande på stolen, Patric pumpade musik o jag o Sandra skrattade mest.. och så fortsatte det tills 11 då Sandra somnade på min säng.. Patric och jag (mest han) bestämmde att vi skulle fylla på med alkoholen.. ;o och så blev det! haha..  den tog slut så jag o Adam fick åka hem till han o hämta mer ;D sen kom Patric på superidén att vi skulle slå tärningar.. haha! men kul var det! : ) dricka alkohol 11 på morgonen är inte ok?
Mamma lagade mat åt pojkarna :p  sen somnade Patric åxå.. så jag o Adam satt här :) till typ 4 då vi försökkte väcka dom men det gick inte....  så jag gick hem till pappa o Adam till sig :p Åt super god mat hos pappa iaf + princesstårta, som dom fått kvar efter en beställning...  skönt att äta mat :) eftersom sist jag åt var i lördagsnatt... så magen blev nog glad :) jag menar den är ju van o få mat hela tiden... o så nu tomt i 3 o en halv dag, men mår man inte bra o verkligen inte har matlust så är det ju så..  tar ingen skada precis. Efter jag ätit ringde Sandra o sa att dom vaknat, så fick skjuts hem då :) Patric åkte hem för någon timme sen.. o nu sitter jag här o Sandra här vid sin dator :p  lyssnar på musik o bara myyyyyser =)

     

 


Tänkte ni på en sak när ni läste? Jag har inte sovit någonting..... ;o sen jag vaknade igår morse....
inteokej! haha. Att JAG lyckats hålla mig vaken är helt knäppt! men känner nu att jag är riktigt trött så ska hoppa ner i sängen : ) så får Sandra klara sig bäst hon vill vaken...   Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0