Gårdagens utgång :)

Godmorgon! :)

Jag var så trött inatt när jag kom hem så det blev inget bloggande då...
Dåligt av mig! För min konkurrent bloggade inatt när hon kom hem...............


Iaf så hade vi jätte trevligt igår :) precis som jag trodde att vi skulle ha :)
Vi satt och diskutera om allt möjligt, ett spännande samtalsämne blev ju när Carina o Peter berättade om mitt o Emelies stora alkoholinntag som yngre...  "Nu ramlar Jennifer ihop" "Dom hade inga jackor på stan o det var jätte kallt" "Jag fick hämta dom för den ena var så full" osvosv.. haha! inteokej!

Vi poppade musik, åt popcorn och fortsatte med diskussioner om allt möjligt fram till 23.30 då traxin stod utanför, blev till slick direkt :) Vi var tidiga, vårt gäng bara gick in o på något sätt hamna jag sist av oss så vakten kolla på mig o fråga "hur gammal är du då? jag svarade 19 så sa han "har du något bevis på det? jaa sa jag o visade mitt pass. (dom andra hade gått in, där stog jag själv, haha okej dom stod en meter ifrån mig men ändå) så sa vakten du vet att det är 23 ikvlll o log så sa jag hehe jag vet o gick in.
Haha så fult! Jag menar min bloggkonkurrent är född 91! (jag är född 90) jag är 19 o hon 18.... o hon bara gick in.............. det är inte ok? fast jag ser det positivt, jag ser yngre ut o det är ju positivt. Emelie kanske ser jätte gammal ut? För det var samma sak på juldagen...  hon bara gick in o jag fick visa legg. Haha menmen jag visar gärna upp mitt (icke)snygga pass. Ser ut som alkajda på bilden. Men in kommer jag ju så :D
Nog om detta!  Vi satt oss uppe vid ett bord och så började ett liveband spela.. o dom var sjukt bra! faktiskt riktigt bra! o sångaren...  muuuuuuummmmmms! han var så snygg! så jädrans snygg! men han var bög...........
fast det gör ju inte mig något iaf. Men ändå..  han på gitarr var åxå bög för den delen, dom kanske är tsm?
bög vet jag att dom är för det syntes på långa vägar..  en för kort t-shirt så magen syns =inte sexigt.
en tajt, nästan genomskinlig tröja, =inte sexigt. Menmen snygg var han iaf!
Vi dansade o hade trevligt åt deras super musik. När vi skulle hem beställde Emelie taxisar åt oss men vi såg dom inte! :( så det fick bli sista bussen hem..  funkar ju nääästan lika bra?
Somnde somsagt dirr när jag kom hem.

Tänk att man kan ha så kul när man går ut o partar med sina föräldrar.. ;)
Skulle du kunna gå ut på krogen med din mamma eller pappa?


 Ylvie & Carina :)

 Carina försökte poppa popcorn... vilket resulterade i att mikron blev svart och fullt med rök i köket så det inte gick att andas där inne. Haha. Anledningen var att hon trodde dom skulle poppa i 5 min...


Juste kom på att Emelie har fler kort än mig.. o kort när pappa o Carina dansar..  haha! ser så jävla kul ut, ska be om bilderna sen så får ni se : ) haha!

___________________________________

Jag väntar redan på nästa party med detta gäng! ; )
_________________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0