brynäsmatch på Läkerolen :)

Hej, jag lever... 
Har verkligen inte varit på blogghumör med tanke på det som hänt.
Men tänkte att jag kan skriva någon rad iaf.


Var på hockey nu ikv på brynäs - modo matchen, det var riktigt trevligt faktiskt. Var bra att jag gick dit, behövde något annat att tänka på.  Var jag, pappa, Ylvie, Alex o hans mamma o pappa som gick :) Alex har en supersöt pappa (:
Brynäs vann :) och måste säga att det var en riktigt bra match, spännande.
Innan vi skulle gå var jag lite skeptisk till våra platser..  det var slutsålt överallt utom på rad 1...  jag sitter jämt högt upp annars. Men det funkade bra o sitta där :) man såg ju betydligt närmare o så spelarna, satt bakom brynäs bås. Så det var spänannde.


Men nu ska jag försöka sova o hoppas jag somnar fort så jag slipper tänka så mycket.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0