Bradag!

Min bloggkonkurrent ligger låååååååångt före mig i dethär med bloggandet... :(
men det har ju sina förklaringar till varför...    inte vart på blogghumör pga det som hänt.
Men nu känns allt mycket bättre :) mktmktmkt bättre än förra veckan.


Kom hem halv 3 idag iaf, med sjukt flottigt hår så blev in i duschen o efter en timme var jag snygg o fräsch igen.  Blev ingen skola för min del idag, kände inte alls för det, kände 1000 gånger mer för att ligga kvar där jag låg. Hur bra start på dagen som helst. Bäst på sjukt länge. Verkligen.

Mindre okej är väl att jag missade två prov vi hade idag ;o men jag skulle iaf inte klarat dom så, spela Roland känner jag, får göra dom nästa vecka?

Vid 4 tog jag bussen till pappas jobb så åkte vi till Ylvie för köttfärspaj, sallad & glass.
Blev proppmätt super fort nog pga att jag inte ätit något annat idag men var iaf gott :)
Blev bara en snabbvisit, sen åkte pappa till jobbet och jag väntade på bussen..
Kom hem för en timme sen, skulle se halv åtta hos mig, men missadet det just, för jag talade med min bloggkonkurrent i telefonen, vi la precis på så nu tänkte jag krypa till kojs :)
Skönt o sova i min egen säng inatt, men tomt somsagt.. menmen är super trött så det ska bara bli skönt :)
Måste vara pigg till skolan imorgon, såg nyss att vi har sovmorgon, woho.


Jag hoppas jag hoppas jag hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0