2 februari

Hade en underbar dag igår o mysnatt :) <3



Förstår inte vad som tar upp min tid.. missar ju o skriva massor här i bloggen... ;o
Var en mkt trevlig helg iaf! :) Partylördag med massa spännande folk.
Kom hem från partyt 09 på morgoenen i söndags... o åkte sen tillbaka där party var vid 15 tiden :p haha!


Idag slutade vi 14.20 men jag o Lilly satt kvar o skrev vår filmrecension, efter 1 h o 30 min var vi klar!! :D
HUR SKÖNT SOM HELST! HUR STOLT SOM HELST ÖVER MIG SJÄLV. BRA GJORT JENNIFER.
Åkte hem vid 17 :) satt mig här, fick en trevlig inbjudan, så jag duchade nyss, ren o fräsch igen, skönt!

Ska snygga till mig nu o bege mig på galna äventyr!
Haha... på en tisdag?! inteokej...  men vi gillar äventyr ;)

_______________________________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0