Finmiddag ute mitt på ett industriområde! ;b

Hallåhallå! : )

Vilket regnväder! uha!
Men det gör mig egentligen inte ett dugg.. eftersom att jag ändå bara sitter här : )
Värre är det med min förkylning...  och hosta..  som inte släpper :/
har snytit mig så mkt att jag börjat "flagna" på näsan.. haha illa!


Skolan funkar fortfarande bra : ) än så länge..  kan bero på att vi inte riktigt kommit igång än, haha!
Min andra halva började i klassen idag : ) känns mkt bra! <3

Efter skolan kom Oscar och hämtade mig och Lilly, så åkte vi bil en sväng och stan en sväng : ) letade en plånbok men hittade inte en sån som jag vill ha :( eller jag hittade på ett ställde men då kostade den biligaste av dom 600..  och det kändes inte så frestande ;( får leta vidare..  vart jag nu ska leta..  aja sen åkte Lilly hem och jag o Oscar åkte hit en stund sen ringde min far och sa att han skulle köpa pepplarlax och att vi skulle komma och äta.. och pepparlax säger man inte nej till! ;D så vi åkte ner dit och där på bordet stog en finmidda ; ) Kräftor, tydligen JÄTTE goda sånna, en burk på 20 st kostade 300 kr! sjukt! ;s men min far är kräftälskare och tycker att dom är godast.. ;s inte för jag känner någon skillnad, haha. aja så stod det 3 olika sorters pepparlax, två såser till det, skagenröra, någon ost, bauegette, något annat bröd, färska hallon, cola, trocadero.. åh ah muuumms! : )
efter det åkte vi hem och sen dess har jag och Oscar bara chillprillat här, kikat hockeygrejer osv.. : )
Nu ska jag sova, får se vad klockan blir när han ringer och vill komma in..


Just nu ligger min lille katt här mellan mig och datorn.. på min mage, bordet och en bit på datorn, sötkattis! ;D <3

Vi hörs imorgon eller så : ) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0