Tripp till Valbo

Hemma från Valbo!
Vi började med och kika på vinterjackor, kände att jag beöhver en nu, är för kallt med min tygjacka ;o fast samtidigt för varmt med vinterjacka och LUFFIGT! menmen provade iaf en svart och det blir nog den inhandlad sen. Efter det kikade vi på skor men fann inga fina :( sen blev det kläder osv, fann inga fina :(
Vad ska jag ha på mig på glitterpartyt? bäst det finns något läckert på lördag när vi ska ta en till runda fast på city. Blev tråkigheter som silverschampo, alvedon, lypsyl, hårspray och hårnålar inhandlat (y)
och givet korv med bröd på ikea :D dom är ju så goda! Sen blev det bussen mot stan, och Sandra köpte ett par super fina skor, som inte fanns i Valbo.. sen fick vi skjuts hem av Fredrik :) Jag brukar åka silverbil, men nu blev det guldbil ;))) trappade upp mig ett hopp, till topp. Haha gays jag är.


Nu väntar jag på att min far ska ringa mig och säga hur det blir med maten, om vi ska ut och äta? eller om jag och Oscar bara ska hämta dom när dom ätit? humhum, försöker plugga lite psykologi åxå, men det går lite segt, sån dryg text i boken och läsa :( menmen.

Ha´t bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0