Tisdag 29 September 2009

Tusan vad kallt det är! Klarar inte av att frysa såhär mycket, mina händer är fan jämt iskalla :s skit drygt!
När jag gick ut imorse kändes det verkligen som vinter, fyfan. Måste hitta en vinterjacka nununu!
Sitter nu med ett linne en kofta och en tjocktröja plus strumpor och sockor och självklart byxor och fryser ändå ;S lär ju vara nå fel på mig. Eftersom mamma tycker att det är varmt här hemma..

Idag har jag historiaprov, känns ju inge vidare alls måste jag säga, har aldrig gillat historia. Usch det är så fruktansvärt tråkigt, ointressant och engligt mig onödigt! Vi har prov på andra världskriget.
Kan ju hoppas att någon där uppe hjälper mig och fixar till ett litet G. Vilket känns ganska svårt :(

Slutar efter provet då blir det hem och plugga matte? tror jag, fick reda på att vi har matte prov om precis en vecka, och matten är inte lätt! Men jag ska klara det! Sen får vi se vad det blir med dagen...


Imorgon är vi lediga :) mkt skönt! Blir Valbo med Sandra en sväng :) och kikar kläder, skor osv.
Måste ha något nytt till partyt! Skönt att det trillar in 1050 imorgon åxå :)

Igår fick vi nytt schema, på fredgar har vi nu endast en lektion :) hur underbart som helst!

Ne nu ska jag äta mat och försöka läsa lite mer historia.



Pussss på er .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0