Myslördag! :)

Hoho, kom hem för en liten stund sen, var på bio med Sandra :) vi såg "Sommaren med Göran" som vi trodde var den mkt skoj ;D efter det gick vi och vandrade och pratade i en timme sen blev det bussen hem och nu sitter jag här...


Imorse ringde klockan 09 för Oscar skulle iväg o jobba en sväng och jag kunde inte somna om, åt frukost, städade rummet osv..  sen vid 12 kom Oscar hem igen, så duschade vi och snygga till oss, lagomt till två då åkte vi och hämta pappa på sjukan och så åkte vi ner på stan och träffa Ylvie, sen åkte vi till Davids invigning :) var sjuuuuuukt god mat! (är fortfarande proppmätt! och vi åt där för 7 timmar sen) jag åt kycklingfilé, världens och då menar jag det den godaste potatisgratäng jag någonsin ätit, sallad, cola, kaffe, glass med varma frukter..  kunde knappt andas därefter, men absolut värt :) var jätte mysigt iaf, David är världens snällaste, önskar han all lycka med restaurangen :) efter det åkte vi till Mårtsbo och plockade svamp..  eller pappa, ylvie och oscar plockade, jag vandrade mest ;D jag och skogen funkar inte riktigt, eller skogen funkar men inte allt levande som finns där..
efter det åkte vi hem till min far en sväng, sen hit en sväng och så bion sen somsagt :)
När jag tänker efter har det varit en supermysdag :)



Nu sitter jag här med min lille kattis och bara sitter, försöker smida lite planer med Persa, hoppas vi kommer fram till nått som funkar ;b
Ska väl lägga mig i sängen snart, usch det är tusan jobbigt och vara såhär mätt, haha! drack inte ens upp colan på bion..  det gör jag JÄMT annars och oftast innnan ens halva filmen gått..  och det blev väl sådär 25 popcorn eller nått, fast det är väl bara bra egentligen ;b

aja, natti med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0