Inte konstigt!

"P-piller ökar sug efter alkohol"

Då var det inte så konstigt att alkohol-suget var så stort förr då :D

Och inte så konstigt att alkohol-suget inte är lika stort nu då ;)

Men det har vi nyss kommit fram till att det ska det bli en ändring på, jag menar man har ju som roligast med alkohol ;) Imorgon fixar vi piller!

Fresten så behöver jag aldrig fundera på varför jag och Sandra är vänner, vi har nämligen exakt lika värderingar om livet.

 Sandra, säger:

 

får bara ont i magen av dom där jävla cidrarna

 

och det är bra stämning, bra musk, bra folk, ROLIGT folk ;D

 

då är livet på topp

 

utan tvekan

 

då brukar jag vilja att kvällen ska vara för evigt

 

att man kan leva sånt liv 7 dagar i veckan

__________________________________________

Jag kan ju somsagt bara hålla med :) Vodka är vår absolut bästa vän! En vän som aldrig sviker en :)

 

Nu taggar vi för black & glitter party som inträffar om cirkus två veckor ;) kommer nog bli kanon! känner det på mig! Det är vi värda! så lugna som vi varit med alkoholen i sommar..

 

Haha måste bara dela med mig av Sandras tycke!

 

gissa vilket party det skulle vara i vår lägenhet om vi bodde tsm skulle vara partylägenheten 2000

 

utan tvekan

 

kylskåpet ska vara fullt med sprit virke och nötter. det ska finnas tusen soffor en fet tv och ett fett ljudsystem

 

och skitsköna sängar

 

mer behövs inte

________________________________

Haha ne nu ska jag sluta låta som en alkis :D För det är jag faktikst inte längre. Stolt!



Natti på er! : ) och ät inte för mycket alkoholpiller ; )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0