Fredag 25 September

Uuuh jag är så hungrig! Har nog aldrig varit såhär hungirg :(
Mår illa för att jag är så hungrig :(
Vi skulle egentligen äta hos min far klockan 5 men det har blivit ändrat till 6..


Det ska bli så jävla gott! Ylvie mat! Ylvie mat är det absolut bästa man kan äta, finns nog inget godare i hela världen ;D Hon lyckas med allt! hennes stekta potatis är den godaste jag någonsin ätit..  tänk om jag hade Yllvan som gjorde mat till mig varje dag, då hade jag rullat fram..  mer än vad jag redan gör ;D haha.
Så att få Ylvie mat är värt all väntan utan tvekan ;D
Låter som värsta marvraket ;D fast det är jag ju åxå..

aja iaf så vaknade jag vid 10 idag, skönt! fick sova ut min trötthet..
så när jag sitter och äter frukost ringer sandra och säger att vi inte har nå samhälle idag, tackar! =)
så jag blev ledig :):) sen dess har jag myst i sängen, städat mitt rum, duschat och suttit här (:
O nu väntar jag bara på att klockan ska slå sex, haha.

Ikväll blir det o kika på Idol och så tänkte jag kika på Skavlan eftersom Anka är med ;D kan bli skoj..
sen blir det nog inte så mkt mer.

Var bra länge sen jag drack alkohol! eller ah klassfesten för någon helg sen..  men innan det var det ett bra tag sen..  känns super :) inte ens sugen på alkohol längre..
menar som jag drack förr.. eller vi..  ett tag var det tors-fred-lörda varje vecka, och innan det var det i stort sett jämt freda&lörda varje vecka. Nu är det typ aldrig :) känns jätte bra =)


Ne nu ska jag göra annat (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0