090910



  Skolan började med spanska och fortsatt med engelska och samhällskunskap, än så länge funkar skolan bra..
Efter det mötte jag min mor på staden så gick vi och kikade lite kläder osv, fann en skjorta som jag hände undan tills imorgon. Inhandlat blev tre spets trosor :) och lite annat tråkigt som alvedon osv ;b
sen blev det bussen hem och läste ikapp lite bloggar..  och Lillsan stekte pannkakor ;D var bra länge sen jag åt det. Sen läste jag min bok i över en timme, skönt.. o komma ikapp, den ska vara utläst om två veckor.

Nyss tvättade jag håret och nu kikar jag på "du är vad du äter" med mami =) hon ville hellre se det än idol.. för det ska vi se repriser på söndag =) fast nu har det börjat igen så ska fortsätta kika på det igen, Natti!





Imorgon är det klassfest! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0