weeei weei weei (:

Hallå där ute! :)

weeeeeei weeeeeei weeeei jag är så glad! :)
Jag har precis kommit fram till vad som gör just mig glad!

När jag loggade in på bdb såg jag att jag fått detta inlägg! ;))


Hej min snygging! ;)

Ändrade planer inför lördagen...
Som sagt ska min kära storebror åka till Oslo på fredag så monkan kommer få ha lägenheten hela helgen. ;) Betyder att det blir förfest där. Så på lördag när jag slutar, tar du ditt pick och pack och kommer över till Rickard! ;) och vem vet vad som händer sen på kvällen moahaha :D


Wööööööööööööööw säger jag! ;D;D;D;D det blir ju suuuuuuuuuuper :))))))
jag menar vi har ju bara suuuuuuper minnen därifrån och det blir nog till och skapa ett till sånt på lördag ;);)
Jag menar jag & Monk.. kan sluta hur  som helst och vart som helst! men nu vet jag nog säkert var det slutar! ;);) haha
Jag är TAGGAD!

hahaha jag är nog ööövertaggad! måste vara för att det bara var fest en gång förra veckan.. (lördagen)
och för att jag är nykter ikv och ska vara nykter imorgon, så man hinner liksom veerkligen tagga! ;D haha

Jag gillar läget ;)



Jag och självaste snyggMonk för någon tisdag sen på interpool ;)

______________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0