Underbart! :)

Haha!
vilken kväll igår alltså! ;D


Jag, Oscar & Sandra åkte ner till pappas jobb och åt kinamat för typ fjärde dagen i rad....
Sen frågade jag om inte vi åxå kunde få ett glas vin..
det slutade med att vi tröck i oss 6 liter vin tsm ;'D
och efter det vare kalas! riktigt kalas, haha!
Sa jag att vi åt kinamat? Jag menar att vi åt upp några få grönsaker från gårdagen doppade i soya..  det var allt som vi hade ätit under dagen, och alkohol på det är ingen höjdare, haha!
Men det var uuuunderbart trevligt och myyyyyyyyyyyyyyyyyyys! :)))))))))))))
Vi tog stolar och ett bord samt vin och chips och satt oss i solen och bara njööööööt i flera timmar : )
Galet underbart, DET är livet! : ))))))))))))
Slutade med att vi fick skjuts hem av Alex iaf, ingenaning om vilken tid?


Vaknar man med en fin liten bakiskänsla, men det hjälps inte för idag äre fest! :D
Sandra är påväg hit så ska vi ta bussen ner på stan och vidare mot  boulognerskolgen och möta upp pappa, Ylvie osv  ;)
så ska vi sitta i solen på en filt och bara njuuuuuuuuuta :) med mat och vin, underbart!
Sen ska vi åka till Södeström för grillning och fest ;))
Kan tusan inte bli så mkt bättre!

Ne nu ska jag fixa frillan osv,
Ha en trevlig lördag, för det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0