Stolt över mig själv (:

Tjing : )
Imorse kände jag verkligen inte för att gå upp till skolan så jag sov vidare :)
sen när jag vaknade blev det dusch, lunch osv.. 
sen åkte jag ner på stan och träffade mamma :) så gick vi och kikade på kläder och så..
blev en marin blå t-shirt och ett vitt linne med svart tryck inhandlat :)
och sen lite små grejer, som handkräm, tomtar, och alvedon (y)
och så köpde ju jag ett par chinos häromdagen som jag berättade och vad tror ni satt kvar på dom byxorna, som jag märkte när jag skulle ta på mig dom? Jo LARMET!!! hur fan kan man glömma och ta bort det..  och sen att den inte pep när jag gick ut genom affären! så jag har inte vågat gå tillbaka med dom för jag var rädd att det skulle pipa när jag gick in..  men idag tog jag modet, haha! och det pep inte ;D köpte dom i Valbo så tänkte att larmet kanske funkade här..  men icke. Undra om det bara var just det larmet det var fel på eller om dom bara luras med deras larm ;)
Tjejen tog iaf bort larmet, så nu har jag larmfria byxor ;) haha...
aja efter vändan på stan åkte jag hem och åt mat :)
och sen har jag bara chillprillat här hemma, kände verkligen inte för att göra något..
känner mig så trött och slut! har gjort de hela veckan..  måste vara sliten sen valborg och helgen! haha..

Jag är så stolt just nu :) vilket inte är ofta, haha! Men det är ju torsdaf idag vilket är 18 åringarnas dag på slick ;)
och jag är 18 och jag gillar slick, MEN jag är inte där ;D jag är hemma, framför dumburken!
Är inte det bra då? Jag tycker att det är suuuuper,  eftersom jag fått erbjudande om att följa med, men tackat nej :)
men somsagt känner mig trött och slut..  och är inte alls pepp för fest så kände inte alls för alkohol eller utgång.
Kände verkligen bara för att vara hemma med en godispåse och mamma framför tven :)
och precis så har det varit åxå, jag och mamma gick ner på ica och shoppade sen har vi kikat på sjukhuset, Arlanda och Grannfejden :) och nu tänkte jag faktikst sova, så natti på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0