Partylördag! (;

Godmorgon! : )

Ställde klockan på 11 idag, men vaknade ändå 10 och var pigg så jag gick upp.. åt frulle och satt mig här.
Egentligen borde jag duscha nu för jag ska egentligen ta halv 3 bussen med Monk till Rickard ; )
men jag hinner tusan inte, orkar inte stressa ;o :/ och vi har ju ändå inte bråtttom..
Ska be pappa skjutsa mig dit när jag är klar ist! (;


Igår så åkte ju jag och mamma en sväng..  men blev varken pappas jobb eller övningsköra, haha.
Åkte till Valbo en sväng och ikea : ) köpte kuddar, glas, blommor osv, som sist typ haha :p
sen åkte vi hem : ) kände mig så trött o slut så tänkte bara vara hemma o kika Talang med mamma, men så ringde Oscar och frågade vad jag hade för mig osv, och då blev det bestämmt att han skulle hämta upp mig och att vi skulle åka till Monk (; så han kom hit och hämta upp mig så åkte vi till Monk : ) eller till Rickard, men han är i Norge så Monk bor där över helgen ;) skönt säger jag om det! så ikv är det där vi ska vara :)) blir super det!
Blir jag, Monk, Oscar, Daniel, hans 3 killvänner och 2 tjejvänner & Alex (;
sen kan det mkt väl bli någon till, vilket visar sig under kvällen ;P
och det visar sig även vad som sker efter vi varit där, utgång? tantis? Jag hoppas på fint vädet iaf!
för en sittning på Tantis hade inte vart fel ;) men då läär min far dit o ta bord till oss ;D haha

men en sak är jag lite eller faktiskt ganska mkt ledsen över! och det är att det äreurovision finalen ikv och vi kommer förmodligen inte sitta i lägenheten ända till 12 inatt, när det slutar....  :'( jag som verkligen vill se!
men vem vet är det inte fint väder så tvingar jag väl resten och sitta kvar o kika på det ;D haha
fast jag kom på en grej.. dom kommer inte vilja lyssna på eurovision, tror jag ;o vafan..
jävla problem det blev nu, haha! :P aja det löser sig nog hoppas jag!
för säkerhetensskull så kan ju någon vara snäll och smsa/ringa mig inatt och berätta vem som vann om det är så att vi skulle befinna oss någon annanstans just 00  ;)

ne nu ska jag sluta skriva, ni får ha det så bra ikv! : )

Fast fan, jag vet inte vad jag ska ha på mig ;o
proooblems! mina svarta chinos? mina beiga chinos? mina svarta jeansleggins?
vad för något upptill? det är verkligen inte lätt det där med kläder.........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0