Nyktert ikv igen :)

Hallå!
Vilket jävla väder det är ute!!! helt galet! men det gör inte mig ett dugg, är faktikst lite glad för att det regnar och är hur hemskt väder som helst, eftersom att jag bara ska sitta hemma ikv : ) hade ju vart annat om jag hade fest på schemat för ikv, då hade jag varit förbannad! eller om det hade varit sol och jag skulle sitta hemma ikv.. . ne då hade jag fått nå fel.
Så jag är glad för att det är piss väder :D
men jag säger då det! är det sånt här väder imorgon, går jag och grävner ner mig, för fan vad jag har taggad denna lördag! Hela jävla veckan, haha! så imorgon hoppas jag med allt att det är underbart soligt väder :) så det går som planerat.


Idag då, vaknade och kände inte alls för skola så jag sov vidare idag igen, sen hoppade jag in i duschen och sådär, så precis när jag hoppar ur duschen plingar det på dörren och vem är det som står där, om inte Monk! ;D;D hihi glad jag blev, för det hade jag ingenaing om ;P hon skulle ju fira sin mamma :o så jag klädde på mig och hon pratade om går dagen ;)) säger då det! sista gången jag tackade nej till fest iaf!, helt klart! lärde ju mig något av att tacka nej igår iaf.. att inte tacka nej nå fler ggr ;) haha.. 
sen kom snyggRichard och hämtade oss så åkte vi hem till han så kikade Monk om hennes skor var där och det var dom ;D haha, tur det! sen fick vi skjuts ner på stan :) så gick vi så jag köpte ett par svarta jeansleggins och sen träffade vi Emma :) så kikade vi och så, så köpte Emma ett par beiga jeansleggins ;P  sen träffade vi min mor, far och Yllvan ;D
sen tog vi bussen hem :p och så har jag och mamma nyss ätit tacos :)
och nu ska jag bege mig in till vardagasrummet och kika på Talang med mamma och godispåsen ;)

Jag, hemma med mamma framför tven en fredag, riktigt bra!

Men somsagt laddar stort för imorgon ;)))  hoppas verkligen det blir som enligt plnerna bara... ;D


Hörs sen .




bild från sista april ;p
__________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0