Mumsdag i Sthlm helt enkelt! (:

Ojojojoj vilka MUUUUUUUUUMS jag skådat idag!
Helt galet! : ))
Man kan ju tro att det var snyggträff vi hamnat på och inte en UF-mässa ;)
Jag njöt iaf genom dagen :)

Och när vi skulle hem var jag suuuper ledsen!  men det lilla problemet är typ löst nu! ; )
Muuuuuuuuus på dagens pojkar iaf! (;


Somsagt så var det en väldigt trevlig dag :)
Kom hem vid halv 6 :)
och nu är jag super trött så funderar faktikst på och gå o lägga mig!
Känner mig helt slut och sängen är väldigt frestaden!
Känns lite konstigt bara och lägga sig när det är ljus ute..
och så har dagen gått så fort!  klockan är snart halv 10 vilket det inte känns som..
klockan ringde 20 över 6 imorse, åkte hemifrån 20 i 8 och kom hem vid 6, tiden går så fort...
FÖR fort faktikst...



Typ sånnahär mums såg jag på mässan idag ;);)



Okej jag kanske tar i liiiiiiiite, men mums var dom! och det var typ varannan pojk........


Vill inte fylla år på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0