Livet är bra konstigt.

Inte nå piggare på att uppd. om helgen idag heller, haha inte bra!
menmen blir lite om dagen iaf :)

Skola idag sen var jag och Emma och lämnade tillbaka singstar som egentligen skulle tillbaka i måndags, men var för lat då.. bättre sent än aldrig.
Efter det blev det city en sväng, hittade massor med kläder som jag vill ha.. sen träffade vi mami <3
så promenerade jag och mamma till pappas jobb :) så tog vi bilen och åkte och köpte kinamat, helt galet gott!  (:




Sen åkte jag och mamma till min far och städade ;D haha.. låter knas men så är det iaf ;D
Lillsan & Jennifer = Rent hus.  Haha, blev iaf super rent! typ? haha aja.
sen åkte vi tillbaka till pappas jobb så skjutsade han hem mig o mamma :)
och så fick jag 1000 av min far (a) då blev jag super glad, hihi, eftersom att jag hittade så mkt kläder på stan idag :) + att jag fick 500 igår av papi, så imorgon blire shopping ;) han är så bra min far! <3
verkligen inte bara för att han är min bank, utan han är bara allmänt jävla bäst! <3
fast det är min mamma med, bäst alltså! <3
Hade helt seriöst aldrig aldrig aldrig överlevt utan dom, dom är mitt allt! <3
När vi kom hem så kikade vi på sjukhuset, rent hus och efterlyst :)
och nu sitter jag och funderar lite smått på livet, det är fan bra jävla konstigt, alltså.



Ne nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas på att jag somnar :)
Natti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0