Komiskt ;D

Haha glömmde berätta en rolig grej :D
Idag när vi var i Sthlm somsagt så såg ju vi massor med mums....
och när jag kommer hem och läser Amirs blogg så ser jag ett utav mumsen från idag är med i hans blogg!
Haha är inte det liiite komiskt? :D
Kände igen han dirr, på frippan och tröjan ;D la märkte till det för håret var så spretigt o stort..  och tröjan satt så tajt ;)
haha..  tänkte dirr när jag såg han idag att han såg ut som han till vänster på bilden..  och att han nog var gay :D
men lika snygg är han för de ;D
tyckte iaf att det var liite tufft! ; )





Kommentarer
Postat av: louise hanisch

haha honom såg jag också, och jag pratade med honom ;) mitt företag var där & tävlade :)

2009-05-20 @ 23:51:14
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0