Jävla blåsväder!

Hellu : )

Blev ingen skola för mig idag, såg att det inte var några intressanta lektioner så jag sov vidare och vaknade 11 : ) skönt!
då åt jag frukost och sen gick jag ut och gick en vända i skogen/spåret (: skönt!
sen kom jag hem, satt mig här och sen hoppade jag in i duschen : )
så nyss har jag plattat håret, klätt mig och ska väl sminka mig lite nu...  usch hatar och sminka mig :( jävla klet i ansiktet!
mkmktmkt skönare utan! men ser ju bättre ut med så får kleta på lite iaf..
mamma kom nyss hem med bilen ;D så vi ska åka en sväng : ) får se vart vi hittar på och åka..  till pappas jobb blir det iaf en sväng ;P  och övningsköra blire nog! :D  det ska mktmkt till innan jag har det rosa lilla plastkoret i min hand, fyfan! jag är rädd för allt som har med köra att göra ;o backade ett antal ggr igår och det är suuuuper läskigt!

ne nu ska jag väl göra mig redo för att åka en sväng, hörs sen :)



_____________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Tobias

Side den 11 juli :D själv?

2009-05-16 @ 12:06:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0