Inte långt kvar ;o

Heelllu : )

Kikade nyss på rent hus med mamma, det är bra skoj och ÄCKLIGT att se på, helt GALET hur folk kan bo sådär, jag fattar verkligen inte det ;S jag mår dåligt såfort jag har en tröja på golvet ellet det står ett vattenglas i mitt rum...
men jag är väl lite väl pedant åxå ;D men hellre det än snuskhem! usch!
men tur är det väl att tanterna kommer och städar upp och gör det fräscht! ;)
på tal om städtanterna så sist när jag och Sandra var i Sthlm på t-centralen och väntade på tåget så kom just dom två och gick förbi oss ;) haha..


aja idag har jag iaf varit i skolan! :) stort va? hade svenska och spanska, eller jag skulle ha det iaf, på svenskan lyssnade jag på några från klassen som redovisade och sen behövde vi inte vara på spanskan så jag åkte hem :)
men tog med mig papprerna hem! STORT. Så jag har faktikst läst och pluggat på det idag :D
duktig Jennifer! nemen spanskan ska jag klara, och ha mitt VG i så =)
och så fick jag nästan lite skäll av Oksana idag, när jag kom sa hon " men Jennifer är du här" det var länge sen du var på mina lektioner.. så visade hon mig vad jag ska kunna till provet och hon föräväntade sig verkligen att jag ska gör provet och att jag ska komma till hennes lektion imorgon och fråga om hjälp! och jag försäkrade henne om att jag kommer få VG på provet och att vi syns imorgon... trots att alla våra spanska lektioner nu är frivilliga fram till provet..
och jag har kollat igenom det nu och jag kan! ;D jag är fan bra på spanska!
ska träna lite mer på glosorna och på preteritum av verb....  det är lite krånglit, men äh det går bra : )

När jag ändå håller på pratar om hur duktig jag är, kan jag berätta att efter skolan åkte jag hem och då blev jag lite uttråkad och så var det fint väder, så vad gjorde jag? Jo jag gick ut och gick en vända i skogen/spåret :) vilket var mkt skönt. Sen åt jag mat och pluggade på spanskan somsagt..  och nu sitter jag här bara...
Tänkte om jag kanske ska lägga mig snart, måste bara bli liiite tröttare..

Godnatt på er : )



Städtanterna från Rent hus! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0