:)

Ujuj, vilken helg ;D
som jag alltid säger...  haha men det blir bara så jävla bra med mina vänner, älskar er så otroligt mkt! <3


Idag är det lite slitet va...  men gör absolut ingenting :)

Ska iväg till min far nu, så ska han o Ylvie fira mig..  vi ska typ äta mat och umgås :p
Så ska jag få min pressent? vad det nu kan vara...
alla mina vänner, min mamma, hennes vän, alla vet vad jag ska få utom jag.. :(
och inte har jag någon aning heller, verkligen inte någon aning.
Tillomed Sandras mormor vet vad jag ska få..  haha illa ;D
men jag får väl veta snart ;D
tydligen så ska det vara något bra som jag blir glad över, låter ju positivt iaf,
men lite känner jag såhär att är det inte en lägenhet på stan eller en resa till Magaluf, så är det skitsamma vad jag får :D
haha....

ne nu ska jag vandra iväg! :)


Kärlek till mina underbara vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0