;D

Haha jag skrattar åt min egen bild! ;'D
Den är så ful, den är så fjortis men jag gillar´t, tror jag?! haha.


----------------------------------------------------------------------->


Blev iaf inge åka för mig och lämna Emmas busskort, hon kom hit ist ;D
hon GICK från skolan, mktmkt bra gjort! : ) men nu har hon suuuuper ont i fötterna, haha!
Så chillprillade vi här ett tag : ) sen kom min mamma hem så skjutsade vi ner Emmis på staden
och så åkte jag och mamma till ikea (: köpte lite smågrejer som blommor, kuddar, ljus osv..
sen köpte vi mat på coop och så åkte vi till fars arbete och hämtade han & Ylvie, så släppte vi av dom på söder för dom skulle gå och äta någonstans och så kom jag på nu att vi ska hämta dom när pappa ringer..

Jag laddar iaf för eurovision ;D som börjar om 16 minuter..  är inte insatt alls, men jag lär ju se det!

Vi hörs förmodligen imorgon : )




Min katt är bara fööööööör söt : ) <3

_________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0