12 maj 2008

Hallå : )
Vaknade runt 10 idag och kände mig utvilad så jag gick upp..  åt frukost och satt mig här, sen blev jag rastlös så jag tog med min tjocka kropp och gick ut och gick en vända i spåret här utanför. Mktmktmkt skönt!
Jag hoppas att jag har orken till det fler dagar, för fan va skönt det är efteråt!

Nu har jag duschat och klätt på mig och sitter här bara..  lär väl ta bussen om en stund så Emma får sitt busskort..
och sen kanske jag och mamma ska till Ikea? : )
Annars ska jag väl umgås med Emmis & Monk ;)

Jag är riktigt sur över att bussarna inte går till hemlingby! Riktigt sur är jag över det!
Eller finns det någon buss som går ända upp dit? och när går den isåfall? typ två ggr per dag?

När jag ändå klagar så ska jag berätta att jag har blivit lite förkyld, det hörs på rösten och snoret bara rinner från näsan.. vet inte hur många paket näsdukar jag använt dom senaste dagarna.. men jag har ju inte ont så jag klagar inte ;D

Ne nu lär jag väl åka så Emma får sitt jävla busskort..........  hörs sen!



Tog en härlig bild när jag var ut på min lilla runda för ett tag sen ;P



Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet, jag med, men så måste man göra för att hinna ;)

2009-05-12 @ 20:41:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0