Wööööööööw! ;)

"Jag har nu suttit och kollat på sista avsnittet av "den rätte för rosing" jag vann lindas hjärta. men romansen mellan oss blev inte långvarig, precis som min mamma sa. Så Ronaldo kopian är singel nu =)"



DETTA har jag väntat på! ;)) visste ju att det snart eller senare skulle komma! att det inte skulle hålla, trodde någon att det skulle hålla så måste ju den vart dum :o jag menar nee det skulle bara inte funkat, det syntes ;b

Innan jag dör SKA jag ha träffat min man ;) min man är han iaf i mina drömmar ;) haha!






Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min sjukdom ]

han såg riktigt bra ut!

2009-04-03 @ 20:26:15
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0