Världens finaste Hugo <3

Fyfan i helvete vad kär jag är :'(((((((((((((
Innan jag dör ska jag ha iaf sett Hugo live!
Sen hur det ska gå till är en annan sak.
:'((((((((( <333333333333


Den rätte för Rosing är iaf sjukligt skoj :'DDDDDDD
Den där Fredrik är sååå annorlunda, haha!
klockrena kommentarer han fick från Hugo :'D  Helt rätt!
Och alla andra killar kan slänga sig i väggen.. :s lika fula hela bunten.
Finns bar huuuuuuugo som är fin där =)
men ändå! fan hon får inte välja han!
kommer bli sepe ledsen..  :'(
Är redan jätte avundsjuk för att Linda får vara med världens finaste :'(

ååh jag lider av något..........  som är såhär kär efter ha sett Hugo under några stunder i tv!




Dålig bild :/  knäppte med min mobil på tven förra veckan :'D

_______________________________________________________________


PS.  ÄR DET INTE LITE COOLT ATT JAG NYSS VAR I ÅRE, SÅ SPELAR DOM IN PRGRAMMET FRÅN ÅRE, PRECIS DÄR VI VAR! JAG HAR GÅTT I SAMMA TRAPP SOM MIN BLIVANDE MAN! COOOOLT VA?
OCH SÅ HAR VI GÅTT UT GENOM SAMMA UTGÅNG FRÅN HUSET O GÅTT PÅ SAMMA VÄG.........






Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, huuuugo!

jag gick också på den där trappen, får se vem som tar honom först ;) nejdå, men nu är det bestämt. åker till åre på torsdag igen, woho :)

2009-03-04 @ 01:01:30
URL: http://mthla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0