Vad gör jag uppe nu?

Blev visst inget uppdaterande om helgen här idag...  blev på bdb ist ;p haha
kommer väl här imorgon...

Undrar bara va tusan jag gör uppe nu?!
klockan är 02.50..........
jag ska upp 08.00
kommer ju vara skapligt sugen på och gå upp då ;)
och arg för att jag inte somnade tidigare..
vet inte varför jag inte sover heller?
har väl inte vart tillräckligt trött o så har de väl vart för intressant på msn o sms ;)
haha...
ne lär  tusan krypa till kojs nu och hoppas att det är en spännaden skoldag imorgon!
Projektdag - lyssna på en mäklare o en polis?
kan fan va spännande..
ne natti :)

________________________

P.s min söta katt sitter här på min handled...  kan knappt röra den..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0