^^

VAD ÄR DETTA FÖR JÄVLA VÄDER?!!? DET SNÖAR!!! DET VAR JU NYSS VÅR? :'( :'(
Usssch för snö, hoppas verkligen det smälter undan idag och att det är vår imorgon.

Jag vaknade imorse av att mitt mobilalarm som varje måndag -fredag, men idag kände jag bara inte för att gå till skolan...  känns riktigt jävla meningslöst :s eftersom att jag i alla fall inte får hoppa upp till 3an.....
fick brev i veckan om min frånvaro, tydligen 29% ;s men det hjälptes ju mkt att jag fick det..  blev bara mindre pepp för skolan, usch.   Aajja orkar inte tänka på skolan nu, mår bara dåligt.

Så jag berätta lite om helgen ist ;) mktmkt bättre!

Torsdan har jag ju redan berättat om..  och fredagen blev som den var planerad ;p alltså först hos Majsan & Ida med Monica och sen slick ;) det var riktigt skoj, mkt folk o trevligt sådant ; )

I lördags var jag med med min pappa och Ylvie hela dagen, vi städade hos han osv, mkt mys! sen så blev det fest igen (y) åkte hem och duschade och snyggade till mig, så kom Monica, Emma, Alexander, Cons och Ronny hit :)
så spelade vi kort, diggade musik osv :) sen åkte vi på "fest" i sätra, som sög häst, jag ville ut men det var lite svårt eftersom att Emma inte är 18 och vi kan ju inte bara lämna henne på stan :p så jag fick nöja mig utan utgång..  vi åkte ner på stan ist, sen fick vi skjuts hem av Alex :)

Har iaf haft en super helg med torsdan, måste göras om snart ;) iaf torsdan&fredan med lika folk ;)
Slick har i alla fall blivit mitt o Monks nya innepinneplace! ;D (y)
Trodde min kropp skulle vara helt död igår eftersom det blev en tredagars, men icke ;b vilket uppskatas!
Fast mot kvällen kände jag hur trött kroppen egentligen var... men jag klagar inte, det är värt det :)
Har ju aldrig varit ut en torsda förr, men det kommer bli igen ;)

Blev knappt några bilder från helgen... ;/

 Ida lagade mat till henne och mig när vi kom hem sådär halv 4 på morgonen.. ;) haha

     @ Majsan och Slick ;)

   Ronny fick ligga i bagage luckan ;) + "festen" i sätra.

 Jag i lördags ^

__________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0