glömmde publicera detta för någon timme sen, haha!

Känns fortfarande att det var alkoholintag igår, och att alkoholen är påväg ut nu....
skapligt seg osv.. sov lite mer än 4 timmar inatt, vilket känns!
men det kan inte hjälpas, för ikv äre fest! :D
Skulle egentligen ta de lugnt o kika letis som vanligt..  eftersom jag är mer död än levande.. men så när jag o Monk satt på bussen kände vi att vi råkade bli lite sugna på fest så ja vad gör man? jo man tar till fest ;))


Nu kan vi inte mer än tagga!
Ska hopp ner i badkaret strax och sen snygga till mig så fort jag kan, och sedan åka till city hem till Ida & Majs, så blire lite förfest där ;) skönt! sen vidare mot Slick ;)) om det blir som enligt planerna, vem vet kan ju bli nå helt annat åxå?
det visar ju sig, men slick låter bra, var ruggigt skoj igår somsagt ;) eller inatt kanske jag ska säga....

Ne nu ska jag göra mig klar, vi hörs imorgon :)

___________


Nu: fixar mig o ska snart ta bussen till city :)






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0