Ledig idag (y)

Hej =)
Jag borde tusan ta upp det här med bloggandet lite bättre, känner att jag lovar saker men sen rinner det ut i sanden.. typ som att berätta om Åre, bilder från olika helger osv..  men glömmer helt enkelt bort..
Lägger ju iaf upp allt på bdb, så bara kika där (: och lite på face ;)
Känns ju nästan lite onödigt o lägga upp samma bilder på alla ställen... speciellt om det är samma folk som kollar mig överallt ? ;P  haha... 

aja, jag lägger upp lite bilder här från helgen :)
Jag, Sofia, Ida, Monica & Matilda (18-åringarna) var hos Rickard och förfestade :)
sen kom några pojkar + Alexander, mkt trevligt :)
sen skulle vi somsagt på Interpool men vi struntade i det och åkte direkt till Hangloose, men där var det ju somsagt inge folk så vi gick till Old Saint´s ist ;)

   
  

___________________________

Lördags
Jag, Sandra, Emma & Alexander var hos min far o alkoliserade :) 
Sen åkte jag och Alex ner till hangloose :p
och Sandra & Emma blev kvar hos pappa med han... haha!
Sen träffade jag min bästa vän och så, fick skjuts hem av Aalex sen vid 3... :)


   


Tråkiga bilder, jag vet..  blir bättre nästa gång ;)


______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0