Trevlig dag helt enkelt

Hallå!

Efter att jag suttit här vid dumburken imorse en stund hoppade jag in i duschen sen vandrade jag och mamma ner på stan hem till Majsan :) var där till strax innan 14, dom drack kaffe och vi pratade om allt möjligt :) sen kom Majsans systers barn o pojkvän dit en sväng, och Majsan syster var åxå där, trevligt!
sen lagade Majsan middag till oss ;p blev falukorv i i ugnen och potatis (y) sen kikade vi lite tv, sen kom Ylvie och hämtade mig och mamma så fick vi skjuts hem :) uppskatades mkt!
För vilket jävla väder det är ute! det är helt jävla sjukt.............. nu vill jag verkligen ha vår!
Kändes som jag skulle frysa ihjäl den lilla stund jag var ute, uuh ;s


Nu ska jag väl se lite tv med mamma :)   "annorlunda familjer" (y)
Kommer bli sådär barncrazy..  som sist, haha! dom är ju för söta!



Bara för vi pratar barn så får ni se mig igen :D hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0