SOOOOOOOL =)))))))

Tjing!
just nu sitter jag här med ett äpple, ett glas vatten ocn en kniv, en stor kökskniv faktikst, haha! den skär jag lagomt stora bitar av mitt äpple med och stoppar i munnen, tycker äpple är godast så ;) haha...!  Äpplet är suuuuper stort!

Iaf så börjar ju jag 12.00 idag :) men jag somnade såpass tidigt igår.. strax innan 23.. så jag vaknade runt halv 9 imorse.. utvilad med andra ord. Sen dess har jag mest läst bloggar :)

Jag måste bara säga ååååååååååh vad skönt att det är sol ute!!!! =)=)=) det är helt sjukt vad vädret påverkar mitt (allas) humör! idag är det sol och jag är på super humör! igår var det snöstorm och jag blev direkt på dåligt humör...
sitter här med mina sommarbyxor ;) haha.. och ett linne, var så sugen på att ta på mig ni vet sånnadär korta strumpor + vårskor och gå ut i domhär kläderna....  men det gåår ju inte! skulle bli för kallt... men jag lääängtar tills jag kan gå ut så och bara njuta i solen :)  sitta på stan med mina vänner och glo folk och äta en glass....  åh finns nog inge bättre!

Men ne jag får dra på mig mina leggins och min jacka... suck!

Vi hörs senare :)



Bilden är från i sommras när jag och mina underbara vänner satt i boulognern och bara mööööös :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0