Skolan

Tjing!
Jag fattar inte hur jag kan vara så seg på att uppdatera här ;o jag har ju inte mkt för mig?
eller det kanske jag tydligt har... haha! aja bättre sent än aldrig ;)

Sitter i alla fall i skolan nu, känner mig så duktig som går hit varje dag... jag menar jag gör ju ändå ingen nytta här, utan bara är, så att jag ska slippa min frånvaro..   vill ju inte missa 1050 varje månad, när jag bara behöver sitta här för att få dom (y) haha! aja..  alla håller på med något om sjukdomar osv...  men jag sitter här bara, kikar bloggar o så :)
Efter skolan ska jag ner på stan o shoppa kläder! (yyyyyyyyy) vilket jag verkligen behöver! :)
Var på stan en sväng med mamma igår, och kikade lite.. blev ett par leggins och ett lypsyl (a) haha men jag lyckades även få ihop en kläning, en kjol, en jacka och en bolero :) men jag la undan det och ska hämta det idag,  visar bilder senare :)   och efter shoppingen blir det fika med tjejerna :) Monica lämnar ju oss imorgon... :'( Hon ska nämligen till Brasilien i 17 dagar! Men när hon kommer hem äre fest! ;)  redan taggad!

Jag är suuuuper hungrig, tur att matsalen öppnar om cirkus 20 min så jag får mätta magen! =)
Har inget mer och tillägga för tillfället, men återkommer nog om någon timme (;



Min man! ;);)
___________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0