Segis

Tjing!
Har fan suttit här hela dagen lång...... sen jag vaknade vid 10 imorse.. förutom att jag somnade i en och en halv timme mellan 18-19.30.
Det är fan illa, inte okej!

Sitter liksom fortfarande i pjamas.. gårdagens smink eller allt har försvunnit.. gårdagens fläta..
känner mig lite snusk, en dusch o uppfräschnig skulle va nått,
men har inte haft nå behov av det än...
Borde vara olagligt att bara sitta här en hel dag, känner mig som en deg, en datornörd.
Men det har varit sjukligt skönt ändå ;) bara inte göra någonting.
Men det kan inte fortsätta i en längre tid, då får jag nå fel, blir väldigt rastlös väldigt lätt.

Ska väl hoppas att jag kan somna trots att jag sov i nästan två timmar, men det ska inte va nå problem sov faktiskt inte riktigt länge inatt som jag har kunna gjort.. 
Skola imorgon då, yes! 
Usch vad tråkigt det ska bli. 08.30 - 17 är vi schema lagda men får nog sluta 16?
Vad tusan ska jag säga till Linda? (vår turims lärare) (hon är väldigt arg o sträng av sig, inte o leka med med andra ord) eftersom jag inte skrev provet förra veckan...... och inte kan skriva det imorgon heller......
och hoppas Bengan inte är tillbaka för då måste jag förklara mig varför jag inte skrev det provet åxå..  men han är nog inte hemma än får vi hoppas :)

Sen efter skolan har jag hört rykten om att vi ska träna ;)
underbart! Vi har inte varit på sats på super länge!
minns inte ens när vi var där sist?
långt innan lovet iaf...  så jävla illa det kan bli, vi MÅSTE skärpa oss.

Ne nu avslutar jag här, med en bild på min man :)




Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0