Natti

Nu blev klockan mkt här.. 23:27
så nu tänkte jag hopp ner i beden (: vilket ska bli suuuuuuuuper mys!
Tusan vad jag älskar och krypa ner i sängen egentligen.. o sova, mums!

Haha iaf..   imorgon 09:55 kommer mina vänner hit, så ska vi eller Sara ska fotografera min fina lägenhet!
Vi håller på med nå arbete i skolan o ah vi valde min lägenhet, så det ska bli spänannde!
Glömmde bort och städa idag :( så får göra det imorgon bitti, haha!
När vi är klar med fotogrferingen ska vi åka till skolan och fortsätta med vår pärm och powerpoint! (y)
sen ska jag nog träna en sväng och sen mot kvällen ska jag och Monk på något spännande? ;)
Hörs imorgon, natti



__________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0