Let´s dance kväll med tjejorna :)

Mamma och jag har nyss varit och STOR shoppat på ica maxi, i like it!
Så nu finns massa gott i våra skåp här hemma ;p


Tjejerna kommer över om en halvtimme sådär, så ska vi kika let´s dance såklart :)
vår tradítion, som råkade avbrytas när vi åkte hem från Åre, (åkte hem när det var) så missad vi förra fredan när vi festade.. men nu är vi tillbaka igen ;) ska bli myyyyyyys :) har faktikst saknat våra myskvällar :o
Hörde att Matildas mamma bakat en kladdkaka till oss och Izza köpt glass o varma hallon? ;p
så står jag för godis, ostbågar o cola ;)
Verkar gå bra för mig och min viktnergång... haha!
Men vafan! det gååååår ju bara inte!

Sen så blev jag riktigt taggad för morgon dagen ;)
den var inte planerad tidigare idag, men så när jag var på city ringde Perssan så då bestämmde vi, fest imorgon! =)
skönt!

Verkar bli en super helg iaf ;)
och att det är fredag den 13 onde idag märks verkligen inte...



Hörs sen :)



min man somsagt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0